v.3

18/1/2014

0 Comments

 
I början av veckan blev flytten till Josefines lägenhet äntligen klar, och är nu alltså inte bara hennes utan VÅRAT ställe ;)
Lägenheten är exakt likadant utformad som den förra, men jag har det större rummet + att badrummet saknar badkar. Och jag har PERSIENNER. Trodde aldrig jag skulle sakna något så simpelt någonsin. Jag har även passat på att inreda det här rummet lite mysigare än mitt gamla.

Knäppte några foton jättefort och gjorde en slideshow av dom här. Observera att jag typ aldrig tagit såhär fula bilder och visat förut. Blixt, snett, helt ofixat... men det visar i alla fall hur det ser ut. Så ni får överleva. ;-)

I mitt rum ska en spegel hängas upp och sen ska jag montera ett eget mindre skrivbord och bli av med det stora fula. Den vita byrån hjälpte Pari och Josefine till att montera, hade aldrig blivit av utan dem kan jag säga. Så jäkla usel jag är på att bygga ihop möbler!!



Leave a Reply.