Tre dagar har vi varit i Forshaga och allt möjligt har redan hunnit hända.

Det har blivit bestämt att jag ska flytta in hos Josefine (som gick i min klass på Säbyholm) och Lattja, hon kommer dessutom ha Choko efter sportlovet!

Picture
Josefines Lattja!

Jag har motionerat ordentligt och fått hjälp av Rebecca att påbörja ett träningssug och se till att jag kommer äta bättre. Jag ska maila min PT, som jag visserligen inte tränat hos på jättelänge, och se om hon kan sätta ihop ett träningsprogram åt mig.

På onsdag ska jag träffa skolkuratorn för att få hjälp med plugget som är det som går dåligt just nu. Jag måste dels börja bli effektivare under skoltid, komma på en lösning även om jag är trött eller har svårt att koncentrera mig.

Mitt schema ser för närvarande superkonstigt ut, allas gör förresten det. Så jag hoppas att dom fixar det snart.

Onsdagen började asdåligt, jag klarade inte av att ta mig till förmiddagslektionen då vi skulle ha en presentation. Men i nuläget känns allting kanonbra, ska se till att det håller i sig! 👍 Vill ha bättre närvaro nu!!!




Leave a Reply.